Cuti-Cuti Melaka

5 comments
dalam entri sebelum ni, aku dah ceritakan perjalanan aku sehingga tiba ke Melaka kan? hehe.. sekarang aku nak cerita pulak aktivit sepanjang berada di kota Melaka bandar bersejarah ni. sebenarnya aktiviti semua berlangsung dalam A Famosa Resort tu je. bukan ada jalan2 ke luar Resort pun. nasib baik la aku dah pernah pegi bandar Melaka dulu.. tak la kempunan sangat. huhuhu..

hari kedua di Melaka, kitorang pergi ke A Famosa Water World. seronok ke?.. seronok siot! huahaha.. memang seronok la.. macam2 benda aku try kat situ contohnya hi-speed, body slide, dan macam2 lagi! banyak benda yang takder kat Bukit Merah Waterpark aku try.. tapi ada gak yang ada kat Bukit Merah, takder kat situ. huhu..

A Famosa water world
kat pintu masuk.. :)
A Famosa water world
para jejaka yang join lawatan ni.. 
A Famosa water world
ni la permandangan di A Famosa Water World
memang best la kat situ. aku cadangkan yang mencari tempat percutian bersama keluarga, you should consider this place as an option.. :) oh ya, baju aku hilang kat situ.. huhu.. so peringatan kepada semua, sila jaga molek2 barang-barang anda. nasib baik la baju, kalau kamera yang hilang? handphone? haa.. payah dibuatnya.

anyway, selepas puas bermandi-manda, kitorang pegi ke Safari lak.. alah.. bunyi je macam jauh.. sebelah je pun.. :)

safari A Famosa Resort
blonde pony... sexy.. kah3... 
unta padang tak berapa nak pasir.. =.="
racoon! yang ni comel giler!! geram!! ggrrr...
ni takder keje namanya.. hahaha..
member gua, Pailang kat bird show
elephant show..
@Cowboy town
aku jadi volunteer untuk magic show.. huhu..
tu je la kot. tak payah taip panjang2.. huhu.. yang penting, memang best la. terasa nak jadi Pembantu Pelajar Minggu Suaikenal lagi lak.. huhu... best2.. :)
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

5 ulasan

  1. best nyer !!!! ramai2 pulak tu...mesti meriah....... remy tak sampai lagi ke a famosa tu...padahal....dekat jer ngan rumah.....dlm 1 jam jer...

    BalasPadam
  2. untunglah kan dpt jalan2...ada duit...:( org dakda duit stay umah..ahhaa

    p/s: gary org sabah ka?tawau?

    BalasPadam
  3. Ca Ezah: hahaha.. best3.. :)

    Remy: laa.. dah dekat sangat tuh.. bila lagi nak pegi?.. :)

    Lyeen: yup2! lyeen pun orang tawau jugak kan?.. :) orang balung kokos ni.. :)

    BalasPadam
  4. wahh, even kita duk Muar dah 11 tahun tak penah gi sini. Nak recommend dekat ayah la :)

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)