hahahaha... aku rasa aku dah banyak makan semut kot. hari tu semangat aku nak buat entri pasal gathering berbuka puasa dengan Tawau Webteam™ ni. tiba-tiba lupa lak... hahahaha...

ok2.. jumaat yang lepas, blogger-blogger Tawau di bawah group Tawau Webteam™ telah mengadakan gathering yang bertemakan jamuan berbuka puasa di McDonald Tawau. bilangan yang hadir adalah 6 orang termasuk aku... hehehe... memang tak ramai yang hadir sebab kebanyakan blogger Tawau yang belajar di luar negeri belum pulang ke tanah air... hahaha... so harap lepas ni akan ada lagi gathering lepas semua blogger Tawau dah pulang ke Tawau. lagi ramai lagi meriah kan?.. hehe...
Read More
LAGU TEMA KEMERDEKAAN MALAYSIA KE-55 2012 | JANJI DITEPATI | hhmmm.. dalam menempuhi bulan ramadhan yang mulia ni, kita juga akan menyambut kemerdekaan negara yang ke-55 dalam bulan ogos ni. tahun lepas pun lebih kurang sama kan? kita sambut raya dan merdeka sekali. ulangtahun kemerdekaan pada tahun lepas disambut dengan meriah dan penuh semangat patriotik. 

Read More
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama