berbuka puasa bersama Tawau Webteam™

7 comments
hahahaha... aku rasa aku dah banyak makan semut kot. hari tu semangat aku nak buat entri pasal gathering berbuka puasa dengan Tawau Webteam™ ni. tiba-tiba lupa lak... hahahaha...

ok2.. jumaat yang lepas, blogger-blogger Tawau di bawah group Tawau Webteam™ telah mengadakan gathering yang bertemakan jamuan berbuka puasa di McDonald Tawau. bilangan yang hadir adalah 6 orang termasuk aku... hehehe... memang tak ramai yang hadir sebab kebanyakan blogger Tawau yang belajar di luar negeri belum pulang ke tanah air... hahaha... so harap lepas ni akan ada lagi gathering lepas semua blogger Tawau dah pulang ke Tawau. lagi ramai lagi meriah kan?.. hehe...

acara dimulakan pada pukul 6.25 petang.. acara apa? makan la... kan bukak puasa.. hehe... tu pun agak ragu-ragu sebab azan kat macd tu macam start awal sangat, tapi last2 ambik keputusan untuk yakin dan melantak sepuas hati... kah3... then solat maghrib di surau pasaraya Giant sebelum bertolak ke Eastern plaza sebab nak jalan-jalan tengok baju raya la konon.. kah3..

sampai kat sana, jalan-jalan survey barang kejap, then naik ke tingkat 6.. ada apa kat tingkat 6? tempat yang aku baru tau ada kat situ.. hehe.. Eastern Cineplex!! hehe... op3.. jangan salah sangka... Tawau memang dah lama ada panggung wayang... cuma tempat ni lebih superb+baru bukak. so pegi tengok la tempat tu dan sempat gak ambik gambar sikit2.. hehe.. bagus jugak ikut gathering ni... dapat tengok tempat yang aku tak pernah pegi kat Tawau; Macd dan Eastern Cineplex tu.. 

lepas tu? balik la... Admin a.k.a Saveq jadi driver kejap tolong hantar kitorang semua balik. hehe.. thanks kepada sedara Saveq sebab sudi hantar kitorang semua dengan menaiki proton beliau yang baru berusia sebulan (sayang giler dia dengan kereta tu.. hehehe..) terutamanya aku yang tinggal tersangat la jauhnya... sampai ke tangga rumah beliau hantar aku... hehehe...

so harap2 lepas ni akan ada lagi gathering sebab aku nak gak jumpa semua blogger Tawau, mesti ada yang lagi veteran dalam blogging dan boleh la timba ilmu blogging dengan diorang sikit2... :) selamat berpuasa... :D jom tengok gambar-gambar yang sempat diambil ketika mini gathering tersebut... :)

tengah syok2 minum... :p
4 orang yang hadir..

di eastern cineplex

having so much fun with you guys!!.. thanks~.. T^T
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

7 ulasan

  1. gathering x ajak aku pun...wakakaka

    BalasPadam
  2. okay la tu..meriah juga 6 orang pun
    :-)

    BalasPadam
  3. i wish i could join ur guys. hmm maybe next time ^^

    BalasPadam
  4. wow !!!! bloggers together gether..... mesti meriah bila masing2 bersuara......

    BalasPadam
  5. Wowww bestnya....aku pun mo join ^_^

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)