Anugerah Gemilang Siswa UniMAP 2011

1 comment
pada 11 May 2012 yang lepas (lama dah, baru nak tulis dalam blog... hehe~..) telah diadakan Anugerah Gemilang Siswa (AGS) Universiti Malaysia Perlis 2011 yang diadakan di dewan kapitol, kangar. tujuan AGS ni adalah untuk memberi pengiktirafan dan anugerah kepada pelajar-pelajar Universiti Malaysia Perlis (UniMAP) yang telah memberikan sumbangan dan khidmat cemerlang dalam bidang sukanserta kebudayaan (nasyid, boria, tarian, nyanyian dan lain-lain).

apa kena mengena aku dengan anugerah ni? aku terima anugerah ke? hahaha... tak la.. aku terlibat untuk membuat persembahan tarian pembukaan untuk malam AGS ni. malam tersebut memang meriah dengan persembahan Ainan Tasneem, persembahan band, cabutan bertuah, tarian moden oleh pelajar cina, tarian pembukaan serta tarian india oleh pelajar india. 

tahniah kepada pelajar yang telah menerima anugerah dalam malam AGS ni... harap-harap pada masa akan datang, datang la pulak giliran aku... :p.. amin~... :)

anugerah gemilang siswa unimap
persembahan pembukaan
aku yang berangan-angan nak menang award.. :p
bersama coach tarian

Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

1 ulasan

  1. he5.. lepas ni giliran ko pulak dpt anugerah.. bodek2 la pihak U tu.. salam perkenalan dari blogger UUM.. kite jiran je bro.. :)

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)