angry bird space

2 comments

hahaha... kepada rakan-rakan blogger lama aku, ingat tak lagi entri ni? hahaha... entri tu aku post semasa aku baru je jejakkan kaki kat Perlis ni.. hehehe... demam? aku sakit ke? tak la...
demam angry bird space pulok dah!!
kali ni angry baru dah dihasilkan, iaitu angry bird space. komen aku? superb.. game kali ni lebih mencabar sebab lebih banyak bermain dengan graviti dan ditambah lagi dengan penambahan karakter dengan fungsi yang berlainan.. hehe..

peranan : yang ni setahu aku, dia just kuat je... boleh runtuhkan blok-blog batu yang dirempuhnya. super strong. mengeluarkan bunyi serupa raksasa hutan... hahaha.. bunyi burung ni agak menakutkan...

peranan : meletupkan halangan yang dirempuhnya seperti bom. sama dengan burung hitam dalam siri angry bird yang lain.

peranan : menukarkan setiap halangan yang dirempuhnya (kayu, batu mahupun musuh) menjadi ais agar mudah dipecahkan oleh;

peranan : berkuasa memecahkan ais. mampu berpecah menjadi 3 burung kecil.

peranan : lebih kurang sama dengan burung hijau kat atas tu; merempuh halangan. tapi dia tak sekuat burung hijau tu.

peranan : sangat-sangat berguna dalam game ni sebab burung ni mampu melawan graviti sebelum dia melanggar sebarang halangan. korang boleh gerakkan burung ni ke mana saja korang nak. just perlu klik sasaran korang. 

hahaha.. overall, memang sangat mencabar dan best. aku habiskan game ni dalam sehari je... hehe..  kawan aku download free, tapi biasa la... dengan crack sekali.. tak tau la dia cilok kat mana.. huhu..

burung ungu sedang menjalankan tugas.. keh3..
bermain dengan graviti
p/s: mabuk main angry bird seharian... hahahaha...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

2 ulasan

  1. haha3..aku cute la angry bird tu..^.^..kadang2 aku main pandei tension pula bila target tak dapat shot..hu3

    BalasPadam
  2. aha.. ak main ni kat henfon jak dude.. hehe..

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)