elakkan terbeli laptop buatan china!!!

23 comments
uih!! cepat cek laptop korang!! buatan china ke??... elakkan terbeli laptop buatan china kerana hasil kajian telah menunjukkan bahawa laptop buatan china telah ditetapkan untuk meletup setelah 5 tahun digunakan!!... macamana nak cek laptop korang buatan china atau x?..

1. tuang milo atau nescafe ke atas keyboard laptop korang... kalau laptop korang rosak, maknanya laptop korang buatan china la...

2. buang laptop korang dari tingkat 5 sebuah bangunan... pecah??... sah buatan china!!

3. pisahkan skrin laptop korang ngan keyboard laptop korang.... kalau skrin laptop korang still bercahaya, maknanya laptop korang bukan buatan china.. tahniah!!

4. pukul laptop korang menggunakan tukul abah korang sekuat hati seluruh jiwa raga engkorang!!!... pastuh try bukak balik... x dapat?.. emm... buatan china la tuh...

5. korang bongkar laptop korang.. bukak la pakai pemutar skru ke... dah bongkar?.. ada jumpa gelas x dalam tuh??... x der?.. tahniah... bukan laptop china.. haa, pasang la balik laptop korang tuh..

banyak lagi sebenarnya... tapi aq malas nak taip pepanjang... huhu~

notakepalalutut : aq tipu je la wei!! 
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

23 ulasan

  1. spe ikot tutorial nie mmg noob!hahahah :p

    BalasPadam
  2. muahaha. lepi saya hak kerajaan maesia..ekeke xP

    BalasPadam
  3. haha, kalau camni sah-sah aku dah hancurkan laptop sendiri. ahha

    BalasPadam
  4. aku lebih rela beli laptop china daripada buat semua yang ko suruh dalam entri ni. wuahahaha

    BalasPadam
  5. wawawa..rasa nak tumbuk je skrin laptop ni laju2 pas bc entry ni....haih!

    BalasPadam
  6. pkailah NB 1Malaysia..
    yang tu buatan malaysia kn??hahah

    BalasPadam
  7. hahaha..
    mmg sah lah sume laptop buatan china..

    BalasPadam
  8. kalau ada orang ikut gak cara kau ni, mmg aku tatau nak cakap apa. HAHAHAHA~

    BalasPadam
  9. tidak mengapalah bro..haha ayie tak nk bt pon..buatan china pon xper..

    BalasPadam
  10. dasyat btl..hahah xpe r cm tu..gune lappy buatan china pn berbaloi dri buat krje giler cm tu...huhu

    BalasPadam
  11. bagus tips ko bagi...nanti aku sarankan kat dell plak...

    BalasPadam
  12. laptop gua hakcipta terpelihara.. :p

    BalasPadam
  13. wahahah !

    lepas tu kena hempuk dengan mak =.=

    BalasPadam
  14. hampir2 terbuat dah ni tau! hahahaahaha!!

    BalasPadam
  15. haha cett... baru nak cek btol2..

    BalasPadam
  16. cehh..tertipu..haha..
    tajuk gempak dah..haha

    BalasPadam
  17. punya lah semangat aku nak check -.- hadoii. haha

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)