bersin sambil buka mata...??

16 comments
boleh ke??Onion Emoticon Set hahaha... ramai antara kita yang x sedar bahawa kita x pernah bersin sambil buka mata...kenapa x boleh bersin sambil buka mata??Onion Icons.. sebab...

kelajuan angin yang korang hasilkan masa korang bersin sangatlah giler laju sehingga boleh membuatkan bijik mata korang terkeluar!!MySpace..

hehe...sebab tu la sistem mata kita dengan otomatiknya menutup mata kita semasa kita bersin... begitulah keajaiban ciptaan tuhan...MySpace..
kejap2.. korang pernah tahan bersin x?? JANGAN!!!MySpace..

perbuatan terkutuk korang menahan bersin boleh menyebabkan pembuluh darah atau blood bamboo korang pecah!! hebat x aq cipta nama saintifik??hehe...MySpace

dan....pernah x korang bersin kuat2?? JANGAN GAK!!! MSN Onion Emoticon Set

perbuatan korang bersin kuat2 boleh mengundang maut kepada orang lain di sekitar anda yang menghidap penyakit jantung!!MSN Onion Icon.. ia juga boleh mengundang dosa kepada orang lain yang mengumpat korang sebab korang bersin kuat sangat..MySpace..apa aq ngarut ni??

p/s : bersin la dengan sopan yer..hehehe...
Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

16 ulasan

  1. hahahahahhaa. bersin kuat2 rasa puas hati :D

    BalasPadam
  2. hahahaah...a'ah...ye la tu.. karang kena sound baru tau... pompuan kena la bersin ayu2...so nampak macam pompuan melayu terakhir...ahaks!!

    BalasPadam
  3. lepas ni nak try bersin sambil buka mata la...nak tengok terkeluar tak biji mata..haha XD

    BalasPadam
  4. hahaha... boleh tak bersin sambil senyum n kenyit mate??? :D

    BalasPadam
  5. dah terbiasa bersin kuat,ada resdung lol XD

    BalasPadam
  6. @ Aisyah Aina : haahaha...x payah la...gary dah try....x dapat punyer...
    hehe..tekeluar bijik mata karang baru tau...huhuhu...

    BalasPadam
  7. @ Norfidayu : wahhh!!! comelnyer kalau bersin camtuh...hahaahaha...

    BalasPadam
  8. @ mad khaz : la... x per la... tapi pastikan masa bersin kuat2 tuh, jerit la "SAYA ADA RESDUNG!!" sambil bersin...hahahahaa...XP

    BalasPadam
  9. aa..betul la gary,kte bersin mesti tutup mata kan..

    nonie bersin xkuat :)

    BalasPadam
  10. hehehe...mesti la nonie...
    bagus la tu kalau bersin x kuat...amalkan selalu yer...hihihi...

    BalasPadam
  11. ada kajian menunjukkan bersin tak tutup mata xde efek pe2..hehe bersin je kuat2..lantakla orang sekeliling ada heart attack ahahaha..kira ada klimaks dramatik la gak heheh..

    BalasPadam
  12. hehehe... kelajuan angin tu je boleh keluarkan bijik mata... tapi kalau x dengan izin tuhan, x kan jadi apa2 la....
    hahahaha....dramatik sungguh tu..hehehe...

    BalasPadam
  13. thanks for your info...

    BalasPadam
  14. hehhe....no prob man...=)

    BalasPadam
  15. igt sebab apa yg xleh bersin kuat-kuat td...hehe....

    BalasPadam
  16. hehehe... saja jer tu... nak tambah isi entri...nampak pendek sangat... hahaha....

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)