Follower ramai; rajin blogwalking atau entri berkualiti?™

2 comments

sori la...awal2 post entri dah bukak topik camne..

kira aq sambung blog lama aq la k?..

balik kpd topik, ramai follower...:

rajin blogwalking ke entri berkualiti??

masa aq awal2 blogging dulu, aq ada cari gak pasal follower..apa benda follower ne??

dia tulis, "people who are interested in your blog.."

owh...jadi aq x amek kesah la...saper minat follow la...

tapi aq tersinggah kat satu blog, dia cakap;

"kalau nak follower ramai, korang follow la banyak2 blog orang.. nanti orang tu follow la korang balik.."

owh...camtu...so, aq test la teori tu.. aq cabar teori tu...

ternyata aq gagal...hehehe...

masa awal2 aq post pasal hacking, computer tips, tricks dll dulu, pageview ada gak la sampai 80-100..

aq promote guna fb..hehe...

tapi hampeh, follower aq x gak bertambah...

pastu aq follow lebih kurang 20 blog....wauuu...aq dapat 15 follower...

aq bukan nak ubah tradisi, tapi dah memang adat camtu...ko follow aq, aq follow ko..

apa boleh buat, blogwalking ja lah....

tapi aq x nyesal ngan tradisi ne, coz at the end, melalui banyak blog yang aq follow,

aq dapat banyak info, benda2 latest yang jadi skarang ne...

memang best lah!! blogging is the best!! 


2 ulasan

  1. Kalau saya suka saya follow, lepas follow saya mesti singgah punya kalau dia update entri.

    Tapi saya wajibkan diri follow org yang follow saya kecualilah blog dia terlalu bnyk kata2 kesat atau benda2 kotor serta negatif.Bukan apa,taknak la org ingat saya bukan2 follow blog mcm tu.

    Tapi setakat ni takde lagi la follower saya mcm tu.Semuanya the best.

    Tapi sedihla, blog sunyi gila..hahaha..

    BalasPadam
  2. hehehe...saya follow ja banyak2 orang, pastu kalau ada entri diorang yang menarik minat saya, saya masuk la, pastu tinggalkan komen kat entri...

    jangan risau.. saya pasti kawan2 blogger kita ne x kan biarkan kita sunyi....sebab kawan2 blogger la yang slalu jadi penghibur hati ngan entri2 menarik diorang..

    enjoy blogging!!

    BalasPadam

nak tanya soalan tapi takder akaun blogger dan lain-lain? boleh tanya soalan kat fanpage Blog Gary!!™ :)